Dapatkan FREE Quotation. Jom mulakan Wasiat Hibah Anda bersama Wasiyyah Shoppe!!!

Testimoni Wasiyyah Shoppe

Testimoni Wasiyyah Shoppe


Testimoni Wasiyyah Shoppe
Testimoni Wasiyyah Shoppe

EN. NIK AHMAD FAISAL BIN ALI

EN. NIK AHMAD FAISAL BIN ALI
URUS PUSAKA PELANGGAN (PUSAKA KECIL) : ALLAHYARHAM ALI BIN DAUD
TARIKH : 22 DIS 2014
LOKASI : KOTA DAMANSARA, SELANGOR

EN. KHAIRUNNIZAM BIN PARIS

EN. KHAIRUNNIZAM BIN PARIS DAN PN BEDAH BINTI BEDOL
URUS PUSAKA PELANGGAN (PUSAKA KECIL) : ALLAHYARHAM PARIS BIN SALLEH
TARIKH : 05 NOV 2014
LOKASI : KG MALAYSIA, TAMBAHAN, KUALA LUMPUR

PN. NUR RAHIMAH BINTI MOHAMED NASIR

PN. NUR RAHIMAH BINTI MOHAMED NASIR URUS PUSAKA PELANGGAN ALWASITAH DELIMA (PUSAKA KECIL) : ALLAHYARHAM MOHD RADIF BIN MD JALI
TARIKH : 31 DIS 2014
LOKASI : UKAY BISTARI, KUALA LUMPUR

Puan Eda Suryani binti Zainal

Waris : Puan Eda Suryani binti Zainal
Alamat : Kelang, Selangor
Saya berurusan dengan wasiyyah Shoppe sejak bulan Januari 2011 apabila ayah saya meninggal dunia tanpa meninggalkan wasiat. Ayah telah meninggalkan rumah, kereta, dan sejumlah wang di dalam ASB. Saya bernasib baik kerana pernah mendengar tentang Wasiyyah Shoppe di mana Wasiyyah Shoppe akan menolong menyelesaikan harta pusaka dengan mudah “hassle free” dan murah.
Saya hanya perlu menghantar dokumen dan menunggu tanpa perlu naik turun office dan ke sana ke mari. Setelah 9 bulan, harta-harta ayah saya semua telah selesai bertukar milik kepada akmi adik beradik. Jumlah kos keseuruhan juga sangat murah. Saya amat berpuashati dan berterima kasih kepada Wasiyyah Shoppe.
Puan Eda Suryani binti Zainal
14/11/2011

En. Noor Rahmat bin Mohd Saleh

Waris : En. Noor Rahmat bin Mohd Saleh
Allahyarham : En. Abdul Wahid bin Mohd Saleh
Alamat : 14, Jalan Bunga Tanjung, Taman Seraya Ampang,
56100 Kuala Lumpur.
No. tel : 03-4105 7098
Asssalamualaikum wbt. Saya berasa berpuashati dengan perkhidmatan pengenalan yang disampaikan berkaitan urusan pusaka. Kaedah perlaksanaan dilakukan dengan jelas dan mudah difahami.
En. Noor Rahmat bin Mohd Saleh
Ampang, KL
29/04/2012

PN AZIZAH BINTI ZAKARIA

Waris : PN AZIZAH BINTI ZAKARIA
Allahyarham : MOHD HAMDAN BIN ISMAIL
Kategori : Kes Pusaka Kecil
Alamat : NO 4, JALAN 3/63, KAWASAN MELAYU, 46000 PETALING JAYA, SELANGOR
No. tel : 019-3093023
Tarikh kematian : 04/09/2007
Tarikh terima kes : 16/03/2011
Tarikh terima LA : 10/06/2013
Tempoh urus kes : 2 tahun 4 Bulan (kelewatan daripada Jabatan Tanah Dan Galian untuk tetapkan tarikh perbicaraan).
Perunding : ZAINAL BIN ZAKARIA Bde (aktif)
Alhamdulillah saya mendapat maklumat tenrtang Wasiyyah Shoppe daripada satu rancangan di tv3. Proses kompilasi, pencarian dan surat menyurat memang banyak sekali tetapi telah disediakan oleh Wasiyyah Shoppe dengan cepat dan baik. Penantian tarikh pembicaraan oleh Jabatan Tanah dan Galian itu yang melambatkan proses ini. Hampir satu tahun daripada tarikh submission dan documents. Tarikh perbicaraan telah ditetapkan pada 26/11/2012 itupun dengan membuat banyak panggilan ke Jabatan setelah lebih 4 bulan menunggu En Nazri telah mengambil sendiri surat berikut di Jabatan. Alhamdulillah syukur dan terima kasih kepada Wasiyyah Shoppe sdn bhd.
PN AZIZAH BINTI ZAKARIA
NO 4, JALAN 3/63, KAWASAN MELAYU, 46000 PETALING JAYA, SELANGOR
20/06/2013

NUR RAHIMAH BINTI MOHAMED NASIR

Waris : NUR RAHIMAH BINTI MOHAMED NASIR
Allahyarham : MOHD RADIF BIN MD JALI
Kategori : Pakej Al Wasitah Delima (Pusaka Kecil)
Alamat : NO C-16-02, APT RESIDENSI BISTARIA,
TAMAN UKAY BISTARI, 68000 AMPANG, SELANGOR.
No. tel : 013-679 3460
Tarikh kematian : 26/10/2013
Tarikh terima kes : 28-10-2013
Tarikh terima LA : 31-10-2014
Tempoh urus kes : 1 TAHUN
Perunding : Nur Fadhlina Mohd Ariffin (aktif)
Bagi saya pakej yang ditawarkan oleh pihak wasiyyah sangat memberi manfaat dan membantu saya dan anak-anak dalam menguruskan kehidupan seharian. Apa yang dilakukan oleh semua kakitangan Wasiyyah amat cekap dan cepat di dalam menguruskan harta-harta arwah suami saya kerana saya tidak mempunyai pengalaman di dalam mengendalikan hal-hal yang berkaitan pusaka. Saya hanya menyediakan degala dokumen yang diperlukan oleh Wasiyyah seperti salinan kad pengenalan sume waris, surat mati arwah, salinan perjanjian jual beli rumah, kereta, semunya Wasiyyah yang uruskan.
Terima Kasih saya ucapkan kepada semua kakitangan Wasiyyah Shoppe kerana mengendalikan urusan harta pusaka arwah dengan cepat. Saya juga sangat bersyukur kerana selain selesai Wasiyyah uruskan pusaka arwah malah ada baki dalam bentuk cek yang saya terima ini daripada manfaat wasitah yang arwah langgan. Alhamdulillah.
NUR RAHIMAH BINTI MOHAMED NASIR
UKAY BISTARI, AMPANG
31/12/2014



Jika Anda SERIUS nak MULAKAN WASIAT HIBAH,
Jom Dapatkan Quotation Harga! (Free Sahaja)